top of page

Cum Să construiești o relatie win-win cu presa?

Lansăm alături de Alina Mărculescu Matiș un curs interactiv, cu multe situații practice și studii de caz despre cum să construiești si să întreții o relație de win-win cu presa. Cursul se adresează tuturor celor care activează într-un rol de comunicare publică, corporate sau din societatea civilă.

Curs Relatia win win cu presa

Cu toate transformările pe care le-a văzut comunicarea publică în era social media, relația cu presa a rămas extrem de importantă pentru orice brand. Nicio campanie de Facebook sau LinkedIn nu va înlocui puterea unui interviu bine făcut cu clientul tău, realizat de un jurnalist cu credibilitate și publicat de o redacție influentă.


Totuși, această relație cu presa a devenit extrem de complexă. Micro-targetarea e esențială, inclusiv în comunicarea cu presa.


Cum faci, atunci, să nu „tragi cu gloanțe oarbe” și să nu trimiți comunicate de presă în gol, pe care nu le deschide și, implicit, nu le preia nicio redacție?


De ce să mergi pe ruta mai dificilă și negarantată a pitch-urilor către jurnaliști pentru conținut sută la sută editorial și când e cazul să aloci un buget - și pentru ce tip de conținut?


Acest modul presupune două zile de curs (8 ore în total), în care Alina Mărculescu Matiș va întoarce oglinda și va vorbi despre toate aceste lucruri din perspectiva unui profesionist media cu experiență vastă, care a lucrat cu comunicatori din toată lumea.


Structură curs:


Ziua 1:

  • Micro-targetarea e totul, inclusiv în relația cu media: cum să construiești o relație sănătoasă cu jurnaliștii, cum să înveți who is who, networking, afinitate de brand;

  • „Publicitate” fără bani: tips and tricks ca să îți promovezi clienții/mesajul/evenimentul/subiectele în presă, prin intermediul conținutului pur editorial: care sunt limitele, care sunt bunele sau relele practici, câteva rețete de succes și cum accepți să renunți la controlul asupra mesajului;

  • Exercițiu practic: simulare mediere interviu.


Ziua 2:

  • Când să investești pentru a-ți împinge mesajul: luăm pe rând principalele tipuri de reclame în presă sau de produse jurnalistice plătite, pentru a înțelege care e cea mai bună investiție pentru tine sau clientul tău - bannere, materiale tip „powered by”, branded content / native advertising - ce înseamnă fiecare din ele, avantaje și dezavantaje, ce control ai asupra conținutului, în funcție de ce alegi; când să alegi o campanie plătită și când e mai bine să mergi pe ruta conținutului editorial „curat” - pros & cons;

  • Exercițiu practic: simulare pitch de subiect - cu sau fără buget.


Cui se adresează: Profesioniștilor care activează (sau doresc să activeze) în roluri care presupun relații publice, public affairs, comunicare.

Număr maxim de cursanți: 20/grupă


Durată: Programul are 8 ore și se organizează în mai multe sesiuni. Prima sesiune va avea loc pe 3-4 noiembrie, fizic. Locația va fi comunicată ulterior.


Cost: 600 RON (TVA inclus)

*sunt incluse materialele de curs si pauzele de cafea

Pentru înscrieri vă rugăm să ne contactați la team@paacademy.ro și să ne transmiteți profilul dvs. de Linkedin sau un CV actualizat.



Toți alumnii programelor Academia de Public Affairs & PR beneficiază de un discount de 10%. Dacă recomanzi acest curs unei persoane care se înscrie, atât tu, cât și persoana care s-a înregistrat beneficiați de o reducere de 10% (discounturile nu se cumulează).


Cum te înscrii?

Pentru înscrieri vă rugăm să ne contactați la team@paacademy.ro și să ne transmiteți profilul dvs. de Linkedin sau un CV actualizat.​

Comments


Contact

Dacă vrei să intri în legătură cu noi, lasă-ne un mesaj aici, pe rețelele sociale sau la

team @ paacademy.ro

  • LinkedIn
  • Youtube
  • TikTok
  • Facebook
  • Instagram

Mulțumim pentru înregistrare!

© 2023 PA Academy

bottom of page